Witamy na stronie internetowej Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Pogrzebieniu::,,Tutaj przyjazny początek, drogi Twojego sukcesu…’’

Aktualności

09 czerwca 2019 22:51 | Aktualności

Gminny Konkurs Zbierania Nakrętek

W piątek 7 VI został podsumowany Gminny Konkurs Zbierania Nakrętek. Już 14 lat odbywa się ten konkurs i w tym roku zdobyliśmy I miejsce wśród 4 szkół naszej gminy, a 4 miejsce uzyskało nasze pogrzebieńskie przedszkole. Uczniem, który nazbierał najwięcej nakrętek plastikowych...

09 czerwca 2019 22:02 | Aktualności

Wyjazd do Raciborza

Dnia 6.06.2019 roku w piękny, słoneczny dzień klasa II autobusem MPK wybrała się na długo oczekiwaną wycieczkę do Raciborza. Pierwszym punktem wycieczki były odwiedziny w redakcji niemieckiego radia Mittendrin. Następnie udaliśmy się na plac zabaw w Parku Roth, gdzie wszyscy świetnie się...

07 czerwca 2019 15:27 | Aktualności

Jak nie czytam? Jak czytam!

Nasza szkoła uczestniczyła w ogólnopolskiej akcji "JAK NIE CZYTAM? JAK CZYTAM! " W akcji wzięli udział uczniowie lubiący czytać, dla których czytanie jest codzienną dawką przyjemności. Uczestnicy akcji byli przedstawicielami prawie ze wszystkich klas. Przyjemna lektura towarzyszyła...

06 czerwca 2019 13:31 | Aktualności

Wycieczka przedszkolaków do DREAM PARKU w Ochabach.

Dnia 4 czerwca dzieci z naszego przedszkola wraz opiekunami wybrali się na wycieczkę do parku rozrywki Dream Park w Ochabach. Dzieci miały okazję podziwiać miniatury najsławniejszych cudów architektonicznych z całego świata. Zwiedziły dom ,,do góry nogam”. Dzieci korzystały...

06 czerwca 2019 13:24 | Aktualności

„Wszyscy jesteśmy DZIEĆMI na zawsze, bez względu na wszystko….”

Dzień Dziecka to bardzo radosny dzień dla wszystkich dzieci, taki też był i dla naszych przedszkolaków. W naszym przedszkolu tego dnia cały dzień trwała zabawa. Dzieci bawiły się wspaniale. Dzień obfitował w wiele atrakcji dla dzieci: tańce przy muzyce, zabawy z chustą animacyjną,...

05 czerwca 2019 00:06 | Aktualności

Pieniny II dzień

Witamy wszystkich serdecznie. Dzisiaj wędrowaliśmy Wąwozem Homole, zwiedziliśmy Szczawnicę, a po pysznym obiedzie zdobyliśmy Górę Wdżar – szczyt w paśmie łączącym Lubań z Pieninami. Był także czas na wspólne gry - w dwa ognie, piłkę nożną i inne zabawy podwórkowe....

04 czerwca 2019 21:31 | Aktualności

Wycieczka do Wrocławia

Uczniowie z klasy 6 z Pogrzebienia i 7 z Kornowaca uczestniczyli we wspólnej wycieczce do Wrocławia 30 i 31 maja. Wspólna wycieczka bardziej zintegrowała uczniów, którzy od września będą kolegami w tej samej szkole. W pierwszym dniu wycieczki uczestnicy zwiedzili z przewodnikiem...

03 czerwca 2019 23:40 | Aktualności

I Dzień wycieczki w Pieniny

Dzisiaj o 6.15 uczniowie III klasy wraz z opiekunami wyjechali na wycieczkę w Pieniny. Droga przebiegła miło i spokojnie. Po przyjeździe zostaliśmy zakwaterowani w pięknym pensjonacie, gdzie zjedliśmy pyszny obiad po którym wyruszyliśmy na zwiedzanie ruin zamku w Czorsztynie. Do zwiedzania...

29 maja 2019 10:31 | Aktualności

Dzień Mamy i Taty w przedszkolu.

Jak co roku, przedszkolaki świętowały Dzień Mamy i Taty. Dnia 24.05.2019r. wszystkie dzieci słowem i piosenką wyraziły miłość i wdzięczność swoim rodzicom. W czasie występów dzieci zaprezentowały swoje zdolności recytatorskie, wokalne i taneczne. Atmosfera tej uroczystości była...

28 maja 2019 20:17 | Aktualności

Konkurs z Języka Niemieckiego

Dnia 28 maja 2019 odbył się konkurs dla uczniów województwa śląskiego o życiu i twórczości Josepha von Eichendorffa. Uczniowie musieli rozwiązać test dotyczący poety oraz odczytać wcześniej przygotowany przez siebie fragment prozy lub zaśpiewać wiersz poety do dowolnej...